zondag 6 maart 2016

Genieten van blauwe bloempjes......

.....en een lastig klusje.
Door omstandigheden ben ik al drie weken fulltime aan het werk, dat is best even wennen en vrije tijd is schaars momenteel.
Vorige week verwende ik mijzelf met een klein bosje anemoontjes, zo genieten als ze (soms) zo mooi in het zonnetje staan.
Gisteren nam ik een potje blauwe druifjes mee, ook zo mooi.
En ik leende een aantal weken geleden een haakpatroon van de buurvrouw en haakte er op los want volgende week moet "ze" klaar zijn.
Vandaag moest ik op het gehaakte borduren en dat was knap lastig, omdat er gemeerderd en geminderd is heb je niet overal het zelfde aantal steken en klopt dus eigenlijk het borduurpatroon niet.
Uiteindelijk is het min of meer gelukt en moeten er nog een paar kleine accessoires gemaakt worden, volgende week meer.
Fijne week.
 Mooie blauwe anemoontjes................

 al een week lang genieten..........
 Het hartje is ook zo mooi!
 Nu blauwe druifjes want de anemoontjes zijn bijna uitgebloeid.

 En dan.......het lastige klusje, zeven kleuren borduurgaren.
 Zo lijkt het nog heel wat, maar het is niet helemaal goed gelukt vind ik zelf.
 Nu nog een paar kleine dingetjes, volgende week het eind resultaat.

5 opmerkingen:

  1. Tromgeroffel.... wat is het geworden? groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je anemoontjes zijn prachtig! Hier staat ook een bosje. Genieten.
    Ik ben poepnieuwsgierig! Maar heb natuurlijk geduld. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staan ze toch best nog heel lang de anemoontjes. Prachtig zijn ze altijd, de blauwe, de rode...
    Je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt, is het een knuffel? :-)
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat blauw van de bloemen, past helemaal bij jou. Mooie kleurtjes gebruik je voor het borduurwerkje. Ik ben ook benieuwd.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anemonen zijn prachtig!
    Ben benieuwd wat je haakwerk wordt, het borduursel ziet er toch wel goed uit.
    En veel sterkte met je extra werk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen