maandag 4 januari 2021

De beste wensen...

 ...voor 2021!

Ik hoop op een jaar met weer wat meer perspectief, vrijheid, positiviteit, hoop, liefde, geluk en gezondheid.

Het was maar een raar jaar, 2020.

Door het wat meer thuis zijn wel toegekomen aan het klussen aan poppenhuis nummer 2, en inmiddels is het zo goed als af. Nog een paar kleine dingetjes afmaken, en dan verder inrichten. Ik wilde er maar een Loppis van maken zodat ik niet iedere kamer netjes hoef in te richten. Ik dacht dat ik met de spulletjes die ik heb al een aardig eind kwam maar dat valt toch wel een beetje tegen. Dus toch nog maar weer eens op zoek naar leuke dingen ;-)

Een tijdje terug kreeg ik een pakje met de post, in de envelop zat dit prachtige schilderijtje van Carl Larsson met een mooie kaart er bij. Willy van "Hej Tjorven" nogmaals hartelijk dank voor dit mooie schilderijtje. Het krijgt een mooie plek in het blauwe huis of in de Loppis (maar dan wordt het niet verkocht).

Fijne week!














9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een Loppis! En hé, wat naar dat je nog op zoek moet naar extra spulletjes ;-)
    Maak er een mooi jaar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt jouw ding hè, een echt Zweeds kringloopwinkeltje 😉
    Ik wens jou alles wat je graag ziet in 2021.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig is je poppenhuis! Mooi het schilderijtje van Willy!
    Alle goeds voor 2021 Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook de beste wensen en zeker een mooi schilderijtje. Hopelijk volgen er meer posten dan vorig jaar :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg....ziet er goed uit.....knap gedaan hoor.....ik wens je een mooi nieuw jaar toe....met vooral goede gezondheid...en hopelijk voor ons allemaal Corona vrij....en we het weer achter ons kunnen laten....liefs van mij 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grote of kleine zorgen zijn er altijd wel overal....
    Maar wat het coronavirus wereldwijd aanricht is ongekend te noemen.
    We mogen de hoop op betere tijden niet opgeven en moeten ons allemaal aan de opgelegde maatregelen houden,alleen dan zullen we weer in een zorgeloos wereldje terecht komen zoals op de plaatjes van jou mooie poppenhuis.

    Groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Marga, leuk dat je zo bezig bent met je poppenhuizen. Gaaf is het nieuwe rode huis. Mooie foto's om binnen te kijken. Leuk om Carl Larsson er ook bij te zien. Veel plezier ermee en een fijn jaar! Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jullie de beste wensen voor een nieuw en hopelijk gauw weer normaler jaar. Wat een leuk poppenhuis heb je toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is precies een jaar geleden dat je voor het laatst hier een bericht plaatste. Hopelijk is alles goed, en heb je alleen maar besloten niet meer te bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen