zondag 13 maart 2016

En zo........

......is ze geworden!!!
Vorige week liet ik jullie haar al een beetje zien, maar nu is ze helemaal af.
Het is Rita the Rabbit. Rita is een Lalylala, en als je het basispatroon hebt kun je Rita zo maken vanaf de site www.lalylala.com. Daar staat ze op en daar vind je het (gratis) patroon voor de oren, staart, en het borduurpatroon voor de roos op haar buik. Het borduren was nog wel even een dingetje want omdat je meerdert en mindert voor het lijfje komen de steken niet recht boven elkaar :-(
Rita gaat zo meteen mee naar mijn zus (die van de winkel) die vandaag jarig is. Het is best lastig iets origineels voor haar te vinden (ze heeft immers zelf een winkel vol spullen) en daarom maakte ik Rita voor haar. In het tasje (zelf bedacht) van Rita zit het eigenlijke cadeau, een tasje met inhoud dus!
Ik hoop dat Rita in de smaak valt. Zusje van harte gefeliciteerd.
Allemaal een fijne zondag!!!
 Rita tussen de sneeuwklokjes.
 Het begin..........

 Het koppie is af........

 Ik maakte voor Rita een tasje en een sjaal, anders vond ik haar een beetje kaal.


 Nog even bij de narcissen poseren...
 ......en op het bankje in de zon.
 Klaar voor vertrek!

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, Marga!
    Was vast leuk om te geven en te ontvangen!
    Een fijne week!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze prachtig!
    Een super lief cadeau!
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eigenlijke cadeau zit in het tasje! Ga weg joh, Rita is een supercadeau! Wat een plaatje, jij kunt echt alles. Zuslief is er vast heel erg blij mee. Daar kan geen gekocht cadeautje tegenop. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo prachtig en mooi! Jij heft fijne Fotos! Een fijne tijd, Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Een persoonlijk cadeau is toch het mooiste ,dus je zus is er vast blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen