woensdag 6 mei 2015

Projectje van restjes........

en inhaalslag CAL 2015.
Na weken breien is het wel eerst weer wennen als je "niks" om handen hebt.
Daarom besloot ik van de restjes wol van mijn shawl (en één nieuwe kleur, waarvan ik nog een bol had liggen) toch nog maar iets te breien. Het is een hoes voor mijn tablet geworden. Ik wilde de schaapjes uit het boek Öland breien even uit proberen. De schaapjes breide ik van een bolletje Puddel van Drops. Door het garen zijn de schaapjes niet erg duidelijk geworden, de volgende keer maar met gewone wol.
Ook ben ik maar een inhaalslag begonnen met mijn deken, ik liep/loop een paar weken achter.
Randje voor randje raak ik weer op schema.
Allemaal een fijne week.
 Mooi helderblauw erbij........en krulletjes (Puddel) voor de schaapjes.
 Ergens halverwege..........
 Even passen.............
 Onderkant dicht.................
 Mooi lintje met kraaltjes erdoor...............
 .........en klaar.
 Mooie steken voor de deken, soms best lastig.

 Bijna weer bij...............

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat hoesje, en de schaapjes kun je er nog wel van maken!
    Het wordt een mooie deken!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi hoesje toch! En de deken ook, heel mooie kleuren en steken.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het hoesje bij jou maar zie nu pas de kraaltjes!!! :-)
    Erg leuk zo met die schaapjes.....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen