zondag 10 mei 2015

M-dag.

De M kan vandaag voor meerdere dingen zijn:
Moederdag: de dag begon vanmorgen met ontbijt op bed, heerlijk croissantje, beschuit met aardbeien,
jus d'orange, lekker hoor!! (gebracht door mijn man, niet door de jongens). Ik kreeg een witte orchidee, en een blauwe leren tas. Later op de dag volgden nog een cadeaubon, emaille bordje, en een pakketje met 3 glazen potjes met verschillende inhoud, zeep in blikje, nagelborsteltje.
Goed verwend dus.
Mooie dag: het was prachtig weer, man en zwager gingen wielrennen, schoonzus en ik gingen aan de wandel, we hebben ruim een uur gelopen. Vanmiddag gingen we met elkaar naar mijn zus en zwager, moeders ook mee, en kregen we koffie met moederdagtaart, en aten we heerlijk samen (door manlief gekookt). Erg gezellig, allemaal samen.
Meesjesdag: van de week was het een komen en gaan in het Zweedse huisje. Afgelopen vrijdag hoorde ik voor het eerst zacht gepiep uit het huisje. De babymeesjes zijn geboren. Papa en mama Mees hebben het erg druk en vliegen af en aan. De kleine meesjes piepen om het hardst: ikke, ikke ikke. Ze maken nu al veel meer lawaai dan vrijdag. Ben zo benieuwd hoeveel het er zijn, zou graag even binnenkijken.
kortom: a MARVELOUS day
 Mijn ontbijt..........mmmmm
 Mijn verwennerijen............

 Mooie witte orchidee.........en het cadeaupapier..........net poesieplaatjes.

In de herkansing: nieuw filmpje van de meesjes, het is zo leuk, kan er wel tijden naar kijken.




3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een mooie moederdag hebt gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker verwend! Het vogelhuisfilmpje werkt op een of andere manier niet bij mij :-(.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij doet bij mijzelf ook raar, ik ben daar niet zo goed in geloof ik. Sorry. Misschien moet ik de hulptroepen maar weer eens vragen. Ik zal het nog eens proberen want het is zo mooi !!

      Verwijderen