zondag 13 augustus 2017

Deens rood.

Voor de zekerheid namen we ook "wat te doen"mee op vakantie. Stel je voor dat het slecht weer zou zijn (en dat was het af en toe) of voor 's avonds.
Manlief nam zijn studieboek(???) mee en ik had een leesboek (nog steeds niet uit), kleurboeken, potloden en een breiwerkje mee.
Zo nu en dan werd er ijverig gebreid en het resultaat waren twee vestjes, inmiddels helemaal af met borduursel en knoopjes.
Mijn vakantie zit er nu echt op dus morgen gaan we weer aan de slag, fijne week.
 De vlag bij het huisje, zo konden we al op grote afstand zien hoever we nog moesten lopen.
 IJverig aan het breien (foto is stiekum genomen)
 Overal papavers/klaprozen, zo mooi!
 Vandaar "Deens" rode vestjes.
 En Sterre is er blij mee.

8 opmerkingen:

  1. Als ik dit zie denk ik steeds , ik moet echt eens een pop voor mezelf maken. Eerder voor mijn dochters wel gedaan, maar daarna niet meer. Zo leuk die vestjes! En de pop natuurlijk ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ❤️❤️❤️ Fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve vestjes, en een mooie stiekeme foto van jou! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn toch een beetje ontspanning en dan weer wat inspanning. Dat is voor mij vakantie. En lieve vestjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lezen op vakantie is mij nog nooit gelukt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, lezen en breien en natuurlijk Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke truitjes! Gaat dat boek thuis wel uitgeraken? Mij lukt het dan al helemaal niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig vestje! Zo'n pop maakte ik 25 jaar geleden ook, zo leuk!
    Fijne en creatieve week.
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen