woensdag 17 december 2014

Oefenen en kerstgroen gebruiken.

Sinds een jaar probeer ik klarinet te spelen.
Ik ga naar les en mag meespelen met het orkest van cmv Wilhelmina hier in het dorp.
Het is best moeilijk en ik ondervind regelmatig dat iets aanleren niet meer zo snel gaat als wanneer je jong bent.
Nou moeten we volgende week ook tijdens de Volkskerstzang spelen in de kerk.
Nog even flink oefenen dus met alle kerstliederen. Dat word nog een hele klus.
Ook had ik nog heel veel kerstgroen liggen, en omdat het toch slecht weer is (zelfs de honden vinden het hondenweer en chillen liever op de bank) heb ik nog even twee stukjes gemaakt. Eén voor mijn moeder en één voor op de tuintafel. Vorige week had ik tijdens de ladiesnight van de pv al een mooi kerststuk gemaakt dat hier op tafel staat.
Straks nog even de kerstkaarten rondbrengen (die in het dorp doe ik altijd zelf, jaren bij de post gewerkt, dus dat scheelt de oudcollega's weer, die hebben het al druk genoeg).
 Alle muziekstukken (het zijn er nog al wat)
 Klarinet in elkaar zetten.........

 Heel veel kleppen, dus ik vergis me regelmatig.....(oeps)

 De kerststukjes, voornamelijk groen..............

 Lekker chillen op de bank  (op oude kleden natuurlijk)...en het kerststuk van vorige week.

3 opmerkingen:

  1. Mooi instrument de clarinet. Zelf speel ik geen instrument en dat vind ik nog altijd jammer, dus... groot gelijk!!! Heerlijk zo de honden op de bank, erg herkenbaar. Mooie stukjes heb je gemaakt, ga ik nog doen. En nog even een kerstboom uit het bos halen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die Floyd! Kun je geen filmpje maken van je muzikale avonturen? En dan hier plaatsen? Dan kunnen we het niet alleen zien maar ook horen. :-) Esther XX

    BeantwoordenVerwijderen