woensdag 29 oktober 2014

Chaotische week.

De week verloopt een beetje chaotisch. Afgelopen zondag zag manlief "Abraham" en ter ere van dit feit hebben we a.s. zaterdag een feestje. Voor het cadeau wat hij aangeboden krijgt moet ik nog van alles doen maar dingen die ik hiervoor bestelde zijn er (nog) niet of blijken uit America te moeten komen (zucht...hoop dat ze nog op tijd zijn). Morgen wordt onze jongste zoon 18 dus ook daar moeten dingen voor geregeld worden. Tussendoor ben ik maar een beetje aan het haken. Vorige week kreeg ik van mijn zus 3 bollen garen. Ze was zelf al begonnen met het haken van een omslagdoek maar vond het niet mooi worden, dus kreeg ik het. Afgelopen zomer haakte ik voor mezelf ook al een omslagdoek, wel met heel andere kleuren. De mooie kan kreeg ik van mijn zus voor onze trouwdag, en het servies van mijn moeder. Hoop volgende week weer wat meer tijd te hebben voor een blog.
 Een grote swingende Abraham in de tuin.
 Het garen dat ik kreeg van mijn zus en waar ik een omslagdoek van haak.
 De mooie kan die we kregen van mijn zus en zwager.

 Het servies dat mijn moeder kocht voor mij, omdat het blauwe bloemetjes heeft, zo lief!
 De mereleitjes en veertjes van een vlaamsche gaai, omdat ze er zo mooi bij kleuren.

1 opmerking:

  1. Een drukke maar vast gezellige week. Gefeliciteerd met de jarigen.
    Mooi garen van je zus. Nu heb ik ook door wie je zus is ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen