zondag 15 oktober 2023


 Lang geleden,

zag ik vanmiddag toen ik eens weer op mijn blog keek.

 De beste wensen voor 2021 wenste ik jullie toen.

We zaten nog midden in corona en hadden nog geen idee hoe dat allemaal zou verlopen.

Er is veel gebeurd sinds toen, in december 2021 kreeg de liefde van mijn leven te horen dat hij maagkanker had,met uitzaaiingen bleek later. We belandden in een rollercoaster. Op 03-03-2022 is hij overleden. Sindsdien leef ik op de automatische piloot, probeer de draad weer op te pakken en weer een beetje te genieten van kleine dingen. Dat lukt de ene keer beter dan de andere.

Want alles is anders.........................................................mis je!





Blauw en zo is ook te vinden op Instagram.

5 opmerkingen:

  1. Wat verschrikkelijk Marga. Ik heb dat niet meegekregen dus alsnog gecondoleerd en hopen dat de betere momenten de overhand nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat vreselijk, heel veel sterkte, ik hoop dat je enorm veel fijne herinneringen hebt om op terug te kijken om daar troost uit te putten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had wel iets meegekregen, via Instagram, maar niet precies wat. Ja, het leven heeft soms nare verrassingen... Wat naar, in zo'n korte tijd is ineens alles anders en dan ook nog in die rare periode in de wereld. Ik wens je alle goeds toe. Lieve groet, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was blij dat ik je weer in de bloglijst zag, maar wat een verdrietig berichtje. Wat staat je leven dan plots op z'n kop. Het zal moeilijk zijn om weer lichtpuntjes te zien, maar die zullen er zeker komen. Ik denk aan je! Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je in mijn leeslijst verschijnen, leuk, ze is terug, dacht ik. En nu lees ik je verdrietige bericht. Wat naar, in zo'n korte tijd je lief verliezen. En nu een "nieuw normaal" zien te vinden. Alsnog gecondoleerd, en veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen