dinsdag 26 januari 2016

De laatste! (?)

Vanmiddag naaide ik de laatste steekjes aan omslagdoek nummer zes!!!
Daarna onder een natte theedoek onder het strijkijzer door en toen direct naar mijn collega gebracht.
Ze zijn af!!! Het wachtlijstje is leeg.
Het patroon ken ik inmiddels uit mijn hoofd dus ik kan het boek wel op marktplaats zetten (nee hoor, er staat nog veel meer moois in!)
Ik val nu natuurlijk in een enorm zwart gat, wat te doen nu 's avonds??
Ik weet al precies wat ik ga doen, mijn zoon wacht al twee jaar :-( op zijn trui! Die ga ik nu eerst maar eens afmaken. En binnenkort wordt er een babymeisje geboren waar ik eigenlijk nog een truitje/vestje voor wil breien. Dus genoeg te doen (gelukkig).
 Nog één keer: omslagdoek nummer 6
 De laatste draadjes afhechten, labeltje erin....

 Nog één keer over de stoel......

 En nog even samen met mijn nieuwe schapevachtje, die ik gisteren kocht, toen ik met mijn oude schoolvriendin (meer dan 25 jaar niet gezien!!) gezellig bij Ikea was, lekker koffieleuten, kletsen en winkelen.

5 opmerkingen:

  1. Hij is en blijft toch zo prachtig Marga! Valt me mee dat je niet nog meer bestellingen hebt, echt heel mooi.
    Wel leuk voor je zoon dat zijn trui nu af komt.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi.
    Dat iemand aan je durft te vragen het voor ze te maken. Het is zoveel werk. Daar zit niet alleen wol maar ook veel liefde in dat kan niet anders. De foto's van je interieur maken mij nieuwsgierig naar de rest. Mooi schapenvacht in combinatie met de omslagdoek. Plaatjes om blij van te worden.
    Lieve groet van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje af voor de blauwe eland!
    Nu maar snel beginnen aan de trui, voordat er weer een nieuwe aanmelding op het lijstje staat ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een date met een oud schoolvriendin... zalig hé. Wij doen het een paar keer per jaar met zijn vijven... vriendinnen van het prille begin. Je wil niet weten wat er allemaal getetterd wordt! Je sjaals zijn ongelooflijk fantastisch mooi...en ik kan het weten... ik zag er eentje in het echt van Pippaatje! Dat babytruitje ga je vast ook heel knap maken en ik ben benieuwd naar de trui van de zoon... Laat je die hier ook nog even zien?
    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Knapperd. En jij s'avonds niets doen? En dat zwarte gat? Dat geloofd niemand! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen