woensdag 7 januari 2015

Crochet Along 2015

Vanmiddag ben ik begonnen met week 1 van Crochet Along 2015.
Eerst wilde ik het niet doen, want ik heb al 2 dekens van Crochet Along 2014, maar ik kon het toch niet laten.
Er ligt nog zoveel wol/acryl in de kast........daar moet je toch wat mee doen, of niet dan!?
Dus garen en haaknaald opgezocht en beginnen maar, ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik heb het nog niet helemaal af...........vrijdag maar verder, dan kan week 2 er gelijk achteraan.
Crochet Along 2015 is te vinden op http://terraysleven.blogspot.nl en http://scrapselsvanjolanda.blogspot.nl maar dat wisten jullie vast al wel.
als je ook gaat beginnen: succes!
 Laptop er bij aan..........en beginnen maar.



 Af- en aanhechten vind ik best lastig.........



 Ben al een heel eind, maar de granny is nog niet af.
 Dit is één van mijn dekens van 2014.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je gekozen. Ik doe ook weer mee. Toch wel leuk! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik doe niet mee....
    Maar je je weet maar nooit. :-)
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen