zondag 23 november 2014

Kleurtjes.

Vorig jaar ben ik begonnen aan een bloemendeken uit het boek Arne en Carlos breien de bloemetjes buiten.
Erg leuk om te doen, heel veel kleurtjes, maar ook erg veel bloemen. Dus had ik al snel besloten om er maar geen deken van te maken (die had ik toch al niet).
Maar wat moet ik er dan van maken??? Ik weet het nog steeds niet zo goed.
Een kussen???..................of een nieuwe bekleding voor het voetenbankje die nu wel erg vaal zwart is????
Eerst nog maar een paar bloemen haken voor ik een beslissing neem.
Vanmorgen eerst een kussen hersteld die ik voor een vriendin haakte begin dit jaar.
Van een paar vierkantjes liet het midden los, nog nooit eerder meegemaakt. Gelukkig kon ik het vrij eenvoudig repareren.







 Al heek wat bloemetjes aan elkaar..............


 Zou best leuk zijn denk ik........een kussen!!
 Het kussentje die ik vanmorgen repareerde, kleuren komen niet helemaal goed uit op de foto.
 Een kleurig geheel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een kleurigheid! Ik ben voor een kussen! (Als ik me er tegenaan mag bemoeien ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n kussentje word je toch blij van. Heerlijk vrolijk. Leuk dat haakwerk. Ik heb ook zin in iets nieuws te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen