woensdag 5 november 2014

Een mistige morgen........

Vanmorgen ging ik gewapend met camera en hond richting bos.
In "ons" bos zijn reeën en ik zie ze regelmatig maar nooit als ik mijn camera bij me heb.
Vanmorgen is het mistig en dus zo wie zo al lastig ze te vinden. Hond en ik lopen een rondje, en je raad het al: GEEN REEËN!!!!!!!
Maar omdat ik mijn camera toch bij me had heb ik toch maar wat foto's gemaakt.
Van de zon die door de mist probeerde te komen, van paddenstoelen die ik in de berm zag, en van hond die het elke dag weer hartstikke mooi vind in het bos, reeën of niet!
Ook zonder reeën mooie plaatjes en dus GENIETEN.
 Mooi oranje paddenstoel tussen het gras.......
 Net een parasolletje......

 Er groeit een grasspriet dwars door de paddenstoel heen,,,,,,,,
 Overal snuffelen, elke dag een feestje......
 Het zonnetje doet haar best.........

2 opmerkingen:

  1. mooie blog! ik zag u blog via andere blogger...leuk om hier te lezen. Groetjes❤

    BeantwoordenVerwijderen