dinsdag 17 mei 2016

Zeg het met bloemen........

Veel tuin hebben we niet en achter is het grotendeels betegeld (dit ivm de dolle spaniel die toen de tuin altijd overhoop haalde).
We zetten daarom op veel plaatsen potten neer.
Vorige week op moederdag kreeg ik een aantal plantjes, veel petunia's, een geranium, fuchsia en nog wat anders moois.
Ook spaarde ik de zegels bij een supermarkt en kon ik afgelopen week nog 24 plantjes halen.
Ook die staan inmiddels in potten, en het lijkt zo fleurig, nu nog een beetje beter weer en dan ben ik helemaal blij.
Ook buiten begint alles te bloeien, na een klein rondje met de hond, nam ik een bos fluitekruid mee voor op een vaas (vind ik zo mooi), en van een vriendin kreeg ik een souvenir uit Frankrijk, een mini vaasje met blauwe bloemetjes. Ook in het poppenhuis dus bloemen.
En tot slot kreeg ik afgelopen zaterdag als dank voor het kalligraferen (schrijven) van een aantal certificaten een enorm boeket, daar kan je toch alleen maar blij van worden.
Fijne week.

In een zinken teil allerlei bollen geplant, zie hier een aantal resultaten.......................................


 Petunia's...

 .......en nog meer, de bovenste is bijna zwart!!!




 Fluitekruid in een vaas.......
 ......en hier in het mooie vaasje ook in het poppenhuis.


Wat een prachtig boeket kreeg ik toch....................................................................................................

4 opmerkingen:

  1. Die eerste foto is geweldig! Daar moet je een kaart van laten maken.
    En wat staat het vaasje gezellig in het poppenhuis, blij! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hè, bloemen. Ik houd er ook zo van. Ook van blauw trouwens. En geweldig dat jij een poppenhuis hebt, zo leuk.
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal even prachtig, maar die in het poppenhuis spant de kroon!:-)
    Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bloemenpracht... en haha die vriendin die het kleine vaasje gaf ken ik ook wel denk ik! ;-) Geweldig met die blauwe bloemetjes op. Kalligraferen? Ben ik ook mee gestart dit jaar... heel leuk maar toch wel moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen