dinsdag 3 mei 2016

Dansen........

......in de zee, in de regen, onder de sterren.......
Twee weken geleden zat ik gezellig aan de koffie bij een vriendin.
We hadden het over van alles en nog wat en ik bladerde door haar mooie nieuwe boek.
Toen zei ze: ik moet je nog even wat laten zien, dat vind jij vast ook mooi.
En ze liet me de dekens van de Scheepjes CAL2016 zien, en ik vond ze zo mooi!!!!
Deze CAL is oorspronkelijk ontworpen door Marinke Slump van www.acreativebeing.com en gerealiseerd door de bloggers en ontwerpers die ze kende en met wie ze samenwerkte. (tekst van www.scheepjeswol.com)
De CAL heet : Last Dance on the Beach.
Ik vind het idee (en de deken) zo mooi dat ik besloot mee te doen.
De CAL stond op het punt te beginnen en in de wolwinkel hier in het dorp waren nog drie pakketten waarvan er al één verkocht was. Het waren alledrie dezelfde pakketten nl. Dancing in the Sea.
Ik heb besloten wel mee te doen maar zelf 10 kleuren bij elkaar te zoeken van Colour Crafter van Scheepjes.
Elke week komt er een nieuw patroon, de eerste acht vierkantjes zijn af.
Morgen weer een nieuwe!!!!.....kan niet wachten.
Ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden, (want dat kan ik nu nog niet zien natuurlijk), en waar ik dans...........
 De 10 kleuren die ik koos........


 De eerste acht vierkantjes zijn af, plus een proeflapje.


 Oh ja, deze mooie beschilderde (oude) kruik kocht ik op de Scandinavië Markt.
 Kleurt mooi bij de Zweedse stoeltjes......
 .....en ook wel bij wat mijn deken gaat worden.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kruik heb je gescoord. En die stoeltjes...super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier in Frankrijk worden er lapjes gehaakt. Ik heb het nieuwe patroontje al gezien. oef dat gaat me weer wat worden! Maar daar begin ik in Nederland pas aan. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken de blog en het verhaal van Marinke. Dan van rond de tijd van de Scheepjes CAL 2014. Ben heel benieuwd en de kleuren zijn prachtig. Fijn weekend! Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleurtjes zijn zo mooi. De kruik is een mooie aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen