woensdag 1 mei 2019

Poppen"kleding"kast te vol.

Zoals jullie vast al weten brei ik geregeld poppenvestjes.
Daar zijn een aantal redenen voor.
Ten eerste is het zo ontzettend leuk om te doen, elk vestje wordt anders, het is zo klaar, eigenlijk ben ik een beetje verslaafd aan poppenvestjes breien.
Ten tweede heb ik een webwinkel (De Blauwe Eland) en mocht ik met toestemming van Susan, de ontwerpster van het patroon, de vestjes verkopen.
Maar daarna liep het mis: om de één of andere reden is mijn hele webwinkel weg. Geen idee wat, hoe of waarom???
Nou moet ik dus opnieuw een website/webwinkel bouwen en of ik daar nou wel zo goed in ben???
Maar goed ondertussen is de kledingkast helemaal vol en wil ik wel graag gewoon door breien :-)
Dus ik dacht, ik zet de vestjes en truitjes in mijn blog en mocht er belangstelling zijn dan kun je mailen naar : info@de-blauwe-eland.nl
(dat werkt dan nog wel) De Blauwe Eland staat ingeschreven bij KVKkoop
De vestjes en truitjes zijn voor (Waldorf)poppen van ongeveer 30 cm, niet alle mouwen zijn lang, sommigen zijn driekwart. Mijn poppen hebben ook niet allemaal gelijk lange armen. De meeste vestjes zijn gebreid van sokkengaren o.a. Regia van Arne en Carlos. Ik brei gewoon door met het garen, daarom zijn de mouwen vaak niet gelijk van patroon.
Een vestje/truitje kost € 5,45, dit is incl. BTW maar excl. verzendkosten. De verzendkosten zijn € 1,74.
Mocht je liever zelf een vestje breien: het patroon is te koop in de Etsyshop van
Mary Jane's TEAROOM


 Vestje 1, sokkengaren (Verkocht)

 Vestje 2, Regia, Arne en Carlos

 Vestje 3, sokkengaren   VERKOCHT!

 Vestje 4, sokkengaren

 Vestje 5, sokkengaren

 Vestje 6, lichtgrijs acrylgaren (Verkocht)

 Vestje 7, aquablauw acrylgaren

 Vestje 8, Regia, Arne en Carlos

 Vestje 9, grijs/wit sokkengaren

 Vestje 10, sokkengaren

 Vestje 11, sokkengaren     VERKOCHT!

 Vestje 12, Regia, Arne en Carlos

 Truitje 13, lichtgrijs acrylgaren (Verkocht)

 Truitje 14, Regia, Arne en Carlos (Verkocht)

 Truitje 15, sokkengaren

 Truitje 16, sokkengaren (Verkocht)

 Truitje 17, sokkengaren

 Truitje 18, Regia, Arne en Carlos


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kast en wat een mooie en lieve vestjes en truitjes, die ben je vast zo 'kwijt'
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat veel! Maar allemaal zo leuk! Ik heb geen Waldorf, maar als dat wel zo was geweest had ik een hele kluif aan eentje uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig! En ik snap helemaal dat je daar verslaafd aan kunt raken...
    Ik vind de variaties zo mooi, de vestjes lijken totaal verschillend.
    En wat een prachtig kastje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve vestjes. Kiezen wordt best lastig. En dan die kast, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve vestjes. Ik heb je toegevoegd aan mijn leeslijst. Wat zien je blogs er leuk uit.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat veel vestjes, beetje overweldigend. De een nog mooier dan de ander. Ik was je blog even een poosje vergeten te kijken, fijn dat ik je weer gevonden heb, zo leuk! Mooi kastje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag vestje 2 van U willen kopen, maar kan niet vinden waar ik het moet bestellen.
    En zie ook geen email adres.
    Met vriendelijke groet,
    Franca ( van het keukenraam).
    m

    BeantwoordenVerwijderen