dinsdag 28 augustus 2018

De zomer van 2018.

Bijna is die al weer voorbij.
Wat hadden we mooi weer (soms bijna te mooi/warm).
We gingen niet weg deze zomer, er waren andere plannen die door allerlei omstandigheden nog niet verwezenlijkt zijn. Maar wat in het vat zit........
We gingen lekker naar het water in Lauwersoog en een visje eten natuurlijk, heerlijk luieren, de bloedmaan bekijken, zoon naar Schiphol brengen.
Ik wandelde met een vriendin, ik kluste aan het poppenhuis en ik vond de Mystery Blanket 2017 waar nog het nodige aan moest gebeuren. Binnenkort komt al het nieuwe pakket voor de Mystery Blanket 2018. Na een paar dagen hard werken is de deken (op een paar draadjes afhechten na) eindelijk af.
Inmiddels ben ik al weer twee weken aan het werk en ook dat is weer prima.
Fijne week verder!


5 opmerkingen:

  1. Ook heerlijk gewoon thuis blijven. En wat een leuke deken met fijne kleuren. Lekker om in de winter onder te kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk thuis blijven en plannen realiseren waar je een jaar of nog langer plezier van hebt :) Je deken is mooi geworden, daar heb je deze winter veel profijt van :)
    Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best een heerlijk zomer zo! Ik kom je deken eerdaags even live zien en voelen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja we hebben genoten....en komend weekend weer super weer !....geniet !..liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne zomer was het, zij het hier bij ons een beetje te hectisch. Volgende week begint de school hier weer en moeten we ook weer aan het werk. Prachtige foto's maakte je. Jouw compliment beschouw ik dus als een mega compliment! :-)

    BeantwoordenVerwijderen