zondag 11 september 2016

All the way from Down Under.

Een paar weken geleden , ik weet niet eens meer hoe ik het ontdekte (via één van jullie blogs of via Pinterest), kwam ik op de blog A Lavender Dilly of in de Etsyshop van Carrie Lavender.
Zij maakt allemaal prachtige dingen voor poppenhuizen (meestal schaal 1:12) zoals borden, schalen, voorraadbussen, tekstborden enz.
En natuurlijk vond ik een paar dingen zo mooi dat ik ze wilde bestellen.
Tijdens het bestellen kwam ik er pas achter dat Carrie Lavender in Australië woont.
Een aardig eindje weg dus, maar de verzendkosten vielen mij mee (niet duurder dan als ik wat bij Childhood Dreams in Duitsland bestel) dus liet ik de spulletjes komen.
Na een dikke week kwam het pakje heelhuids uit Australië aan en staan de voorraadbussen (met Nederlandse tekst!!!) op de kast in het poppenhuis.
Fijne week.
 Het pakje uit.......Australië.


 Hier de kleine spulletjes die ik kocht.......

 Oh ja, ook via Pinterest: free printables voor pakjes meel, suiker enz.

 De voorraadbussen op de kast, de taart op de schaal.......


3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Er is gewoon niets bij wat ik niet leuk vind. Zoals ik al eerder zei ik wil wel wonen in jou poppenhuis. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk. Vooral dat bord met die kerstboom, die wil je zelf toch ook in de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een erg mooie aanwinst. Ik ga er snel eens snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen