dinsdag 14 juni 2016

Er wordt geklust.....

bij ons thuis.
Eigenlijk wilde ik een stukje schrijven over de nieuwe poppenhuis aanwinsten die ik via Marktplaats
kocht maar het voelde niet goed lekker te gaan zitten freubelen in het poppenhuis terwijl manlief zich uit de naad werkt. Bovendien zou ik gigantisch in de weg zitten aangezien mijn poppenhuis in de voormalige trapkast staat en die precies achter de deur naar de gang zit en daar wordt nou net hard gewerkt.
De bedoeling was om het huis aan de buitenkant te verven, dit gebeurd ook (er is al heel veel klaar) maar er waren dus ook een paar stukken rot en dat moet dus vervangen worden. Zo ook een stuk bij de voordeur en dus moet ook de binnenkant geverfd. Een mooi moment om het dan allemaal maar eens aan te pakken. Wat kan er nu helemaal in een gang staan/hangen!!?? Het hele huis staat op de kop.
Maar het wordt vast allemaal weer mooi!!
Daarom nu maar een paar foto's van de donkere kale muur van de slaapkamer (die werd op oudjaarsdag opnieuw behangen) en daar moest nog iets opgehangen. We hebben meerdere foto's laten afdrukken zo kunnen we ook nog eens veranderen.
En nog even een update van mijn deken, er zijn nu acht vierkantjes af! Morgen weer een nieuwe!.
Binnenkort dus een stukje over het poppenhuis (er zijn nog meer spulletjes onderweg!)
Fijne week nog.
 Zo is het geworden: de oude kaart van Scandinavië....
 ...met aan de ene kant een foto van Noorwegen......
 ...en aan de andere kant een foto van Zweden.
 Hier de laatste vier vierkantjes van mijn deken.....en onder de eerste vier.

4 opmerkingen:

  1. Even rommel door dat klussen maar dat komt helemaal goed...beter eigenlijk... :-) Mooie foto's van het noorden! En je deken wordt helemaal mooi... Lijken me toch niet zo'n eenvoudige patroontjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt! Er is een aantal keren weer iets uitgehaald en ik heb zelfs bij een de video bekeken voor ik snapte.

      Verwijderen
  2. Mooie kaart en foto's. De kaart is van loppis Gonny toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een activiteit daar bij jullie! Ik kom gauw kijken! (Als ik niet in de weg loop. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen