woensdag 4 november 2015

Een heel bos..............

.........en alvast een beetje minikerst!
Vorige week was ik nog weer even bij mijn zus in de winkel. Ze hadden toen zo'n beetje alles af voor de kerst. (binnenkort de foto's).
We kregen het over minikerstboompjes, vorig jaar hadden ze die namelijk bij de Blokker. De Blokker is vlakbij dus ik ging even kijken, en ja ook nu hadden ze weer de kerstboompjes (met verlichting). Alleen zag ik al meteen dat ze te groot waren voor in het poppenhuis.
Nou heb ik al wel boompjes maar allemaal met sneeuw en dat vind ik voor IN huis niet zo mooi.
Afgelopen maandag kreeg ik van mijn zus een hele tas vol boompjes, een heel bos. Zo lief.
Gekocht bij Sostrene Grene, en zonder sneeuw.
Bij Action kocht ik draad LED verlichting met ijsblauwe pareltjes en een donkerblauwe parel guirlande. Hier ging ik mee aan de slag, een heel gepruts om de 20 lampjes in het miniboompje te krijgen maar het is gelukt en de kerstboom staat te stralen in de kamer.
Vanmorgen flanste ik van karton, rendiermos en pareltjes een mini-kransje voor aan de deur in elkaar.
Alvast een beetje kerstsfeer in het poppenhuis.
 Een heel bos, zoveel boompjes kreeg ik.
 Eén daarvan werd een kerstboom..........
 Geeft wel veel licht die LED lampjes.

 Van wat karton,
 rendiermos en wat draad...
 maakte ik een kransje.
 Lintje en een belletje eraan....
 ...en klaar is Kees.

Nog een paar foto's van de boompjes met sneeuw.....die staan nu buiten!!!                                       


6 opmerkingen:

  1. Zo leuk, echt! De krans is ook zo goed gelukt!
    Mwa, ik zou wel in dat huis willen wonen...
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk! Goed gelukt ook je krans. Haha ik dacht hetzelfde als Gonny dus ik denk dat we maar gaan samenwonen! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Het boompje en de krans! Echt al helemaal Kerstsfeer ten huize poppemie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt heel gezellig uit. Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je poppenhuis al in kerstsfeer is. Het is ook een mooi boompje geworden.
    Het kransje vind ik ook heel leuk.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, daar wil ik zo wonen !!!
    Mooi gemaakt zeg...
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen