zondag 22 juli 2018

Brocantefair Fraeylemaborg.

Alweer naar de Fraeylemaborg in Slochteren. Het is ook een prachtige locatie!
Deze keer naar de Brocantefair!
Wat een mooi begin van de vakantie, samen met mijn vriendin (Pippa's Hus) lekker snuffelen tussen de mooie (oude) spullen, lekker even iets drinken en eten (prachtig weer immers) en nog een keer overal bij langs. Genoeg moois gezien,
 ....kijk het begon gelijk goed: blauwe spuitflessen. Zo mooi, maar erg duur (tenminste dat vind ik).

 Kijk alweer één, en een mooi oud poppenbed.....

 .....en nog één, dit is wel een hele mooie blauwe kleur!

 Mooi oud servies, en banken......



 .....en nog meer blauw........
 Eigenlijk een heel mooi plaatje.....

 En al was dit niet de mooiste, het is me gelukt!!! Ben er blij mee!!!

 En ook met deze!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor......!!...heerlijk lekker genieten...wat een weer he.....te gek hoor !...liefs Ria x ☀️☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen hadden ze.
    Je hebt een mooi bord en waterfles gescoord :)
    Fijne vakantie, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spullen! Oh, het was maar goed dat ik daar niet liep...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blauw blauw blauw. Mooie spuitfles gescoord hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zoveel moois te spotten! dan hoef je het niet eens allemaal te hebben. Oh ik hou er ook zoooo van... maar beter niet altijd alles bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vi por aqui alguns tesouros. Bom fim-de-semana. Cumprimentos.

    BeantwoordenVerwijderen