vrijdag 9 februari 2018

Weken vliegen voorbij.......

....jaren ook trouwens!!! Al weer bijna een week geleden kreeg ik er weer een jaartje bij.
En ondanks de kou van afgelopen week leek het hier in huis wel lente, wat een bloemenpracht en veel andere verwennerijen.
Ook de patronen van de laatste acht blokken van de Mystery Blanket kwamen online, inmiddels zijn alle veertig blokken af, alle draadjes zijn afgehecht en ze zijn allemaal geblokt. Keurig 20 x 20 cm tenminste zo lang de spelden er in zaten. Bij het los maken gingen velen terug naar hun oude formaat :-(, ik hoop maar dat het straks bij het in elkaar zetten allemaal goed komt. Ik ben erg benieuwd hoe de deken er uiteindelijk uit gaat zien. Maar daarvoor moet ik nog wachten tot 1 maart!!!
Fijn weekend!
 Blauwe druifjes, hyacinten,

 prachtig blauw/wit en tulpen........net voorjaar toch?!
 Heerlijk ontbijt op bed, een dekbedovertrek en heel veel andere cadeautjes.

 Boven maand 4, en onder maand 5 van de Mystery Blanket.
 En ja dan hier alle veertig, zomaar even neer gelegd.

7 opmerkingen:

  1. Nog van harte met je verjaardag!
    En wow, dat je alles al af hebt! Ik moet er nog 5. Gaat wel lukken, alleen ben ik in twijfel over nóg een boom. Misschien doe ik er nog wel een schaapskudde bij, lijkt me ook wel leuk. Maar misschien wacht ik eerst het totaalplaatje ook wel af.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja keuzes.........ik twijfel ook nog wel een beetje over mijn huisje en ja...nog een keer de schaapjes is ook wel erg leuk. Misschien blijft er genoeg garen over voor een bijpassend kussen!!!!

      Verwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd! En wat heerlijk, het voorjaar zo in huis! De blokken zien er erg leuk uit. Ik ben er wat huiverig voor om aan zoiets mee te doen, precies om de reden dat ik bang ben dat na al dat werk blijkt dat de blokken toch niet helemaal dezelfde maat krijgen, en de deken scheef gaat trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een bloemetjes allemaal! En leuke cadeautjes. En dat deken? Dat wordt geweldig mooi. Komt wel goed bij het aan mekaar zetten. Hier en daar een beetje rekken en dan lukt het wel. Succes. Ik ben nu al benieuwd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken word erg mooi hoor! Ben benieuwd naar het eind resultaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen