vrijdag 4 november 2016

Plaatjes kijken.

Het is niet zo dat ik alleen maar wat op de bank zit niks te doen, heus niet, ik doe van alles (hondje kost nogal wat tijd, werken, muziektheorie leren want ik ga A-examen doen, af en toe oefenen op de basklarinet etc. etc.) maar er zijn ook veel dingen waar ik momenteel geen fut voor heb (handwerken bijv.), geen idee hoe dat komt :-(
Ook heb ik niet zo heel veel inspiratie voor het schrijven van een blog, ik hoop dat het gauw weer veranderd (er staan natuurlijk wel weer veel leuke dingen te gebeuren: een workshop samen met een vriendin, kerstmarkten, rondje kerstwinkel van zus :-) )
Dus deze week ging ik met mijn fotocamera een rondje huiskamer doen, dat leverde de volgende plaatjes op.
Fijn weekend!!!






6 opmerkingen:

  1. Inspiratie of niet, je hebt weer mooie collages gemaakt!
    Fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen inspiratie voor schrijven van een blog. Hopen dat het snel weer komt. Lees ze graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat rondje huiskamer! Hier staat het blog schrijven ook op een laag pitje... te druk met van alles en nog wat...Moet dringend weer verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige collages, dat roept om meer!!

    BeantwoordenVerwijderen