zondag 16 oktober 2016

Mooie huisjes.....

Jaloers aangelegd ben ik niet maar als we in Zweden of Noorwegen zijn kijk ik toch met enige afgunst naar die prachtige houten huizen.
En fantaseer ik over hoe het zou zijn om zelf zo'n mooi huis te hebben en die in te richten.
Ik zou naar een grote Loppis gaan en daar mooie meubels kopen, en mooi oud serviesgoed, een klepbank, een moraklok en .........
Er zouden geraniums in de vensterbanken staan en mooie (vodden)kleden op de vloer.
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren maar er over dromen is al prachtig.
Gelukkig heb ik wel wat van dat moois in ons eigen huis al moest ik het mooie kleed eerst (wassen en) opruimen want het was Kygo's favoriet om een plasje op te doen.
....en natuurlijk heb ik mijn eigen kleine blauwe huis.
Fijne week.
 Ik maak graag foto's .....
 ....van die mooie huizen.



 Al voelt het soms wel eens.........
 ....als gluren bij de buren.




8 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is het toch kijk nou....liefs fijne week Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé ... gluren bij de buren... maar die Kygo is helemaal geweldig... om op te eten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten dat het nooit gaat gebeuren? Geweldige huizen heb je gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh mooi...ik ben gek op huizen. Ik kan er maar in één tegelijk wonen en ben daar gelukkig...maar het blijft leuk om te fantaseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh mooi...ik ben gek op huizen. Ik kan er maar in één tegelijk wonen en ben daar gelukkig...maar het blijft leuk om te fantaseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja zo herkenbaar! We zijn blij en tevreden maar ondertussen....Prachtige huizen heb je gefotografeerd. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk mooie huizen! En dromen kan geen kwaad, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik droom even met je mee.... groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen