zaterdag 20 september 2014

Elanden, rendieren en herten..

Allereerst wil ik nog even mijn vriendin (Pippa's Hus) en haar dochter bedanken voor het mij op weg helpen met bloggen. Door hun hulp ziet het er al beter uit.
Dan nu de elanden, zodra je Noorwegen of Zweden binnen rijdt zie je de waarschuwingsborden overal maar elanden ho maar. Volgens mij waren ze steeds net op vakantie als wij daar waren.
Tot vorig jaar in Noorwegen, vlakbij de camping in Dalen hebben we er een paar gezien. Helaas was het toen al te schemerig om foto's te kunnen maken.
Afgelopen juni in Zweden gingen we natuurlijk weer op zoek. En........we hebben er vier gezien!!!
De eerste drie waren ons te snel af maar nr. vier staat op de foto, kijk maar.

 Rendieren in Zweden, in de buurt van Idre.
 Ondertussen heb ik zelf al een aardige verzameling, deze elanden heb ik zelf gemaakt en zijn een beetje de mascotte van mijn webwinkel: www.de-blauwe-eland.nl

 Deze zijn te koop in mijn webwinkel.
 Deze zijn gemaakt in opdracht.
 Drie lieve elandjes boven op mijn kast.
 Drie elanden voor het raam, komen uit de winkel van mijn zus, Het Haagse Hofje
 Gekocht voor een euro op een fair, hangt in het toilet.



 3D in glas, een souvenier uit Noorwegen.
 Zelf gemaakte mobile, papier met mooie Scandinavische motieven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten