vrijdag 20 april 2018

Nieuw patroontje.

Wat was het prachtig weer he de afgelopen dagen, echt genieten!!!
Alles wordt weer groen en staat in bloei, vooral de bloesem aan de bomen vind ik zo mooi (helaas geen foto's).
De afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen en er werd weinig geblogd dus :-(
Onlangs kocht ik een nieuw patroon van MJT en dat moest gelijk even uitgeprobeerd worden natuurlijk. Inmiddels zijn er drie jurkjes (?) af.
De dames wilden wel even poseren (jurkje nummer drie ging naar een vriendinnetje).

Fijn weekend!😊
 Even gezellig met elkaar op de foto...
 Het patroon is van Mary Jane's Tearoom, het is een pinafore, en er staan ook nog cardigans in het patroon.
 Aan de onderkant een gebreid picootje, het garen is van Arne en Carlos (Summernight)
 En hier één in het oranje (voor Koningsdag hier in Groningen)

                                                                        STERRE
                                                                       NOORTJE
ANNA

5 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk...zit nog lekker buiten.....wat schattig zeg !...ben helemaal weg van Anna 💕 Fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eén patroon, maar verschillende uitvoeringen... Wat zijn die jurkjes leuk en je poppen vind ik zo schattig!
    Knap dat je dat kunt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jurkjes en nog wel 3, wauw je hebt flink doorgrwerkt :)
    Ja ook hier gaat de tijd snel, veel willen doen en tijd tekort!
    Maar toch ook tijd genomen om vampn het weer en de natuur te genieten :-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de dames mooi! Als ik dit zo zie heb ik zo'n zin om een nieuw meisje te maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige jurkjes van Mary Jane's, ik vind haar patronen kleurrijk en goed en jouw uitvoeringen hardstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen