woensdag 13 september 2017

Nieuwe deegroller.

Op 8 augustus kocht ik een nieuwe deegroller, afgelopen vrijdag kwam het pakje uit Polen eindelijk aan. Waar de deegroller in die tussen tijd geweest is geen idee maar gelukkig is hij er nu. Normaal duurt het ongeveer een week, hooguit 10 dagen. Ik heb dan ook heel wat heen en weer gemaild met Polen.
Wat is er dan zo bijzonder aan deze deegroller, ik had immers zo naar de H... , Bl..... of A..... kunnen gaan voor een deegroller. Nou deze is niet te koop hier in de winkel, hij is namelijk laser gegraveerd en wel met het Zweedse dalapaard. (overigens zijn er nog heel veel andere motiefjes mocht je niet zo van Zweedse paardjes houden, te koop via Etsy bij AgnesWorld).
 Niet zo maar een deegroller dus vandaar dat ik zo baalde dat hij niet kwam. De mevrouw in Polen had intussen een tweede deegroller gestuurd en die kwam gisteren aan. Voor de tweede deegroller is inmiddels een goed tehuis gevonden!!!
Afgelopen weekend moesten er dus koekjes gebakken worden, het werden zandkoekjes!!!
Ze smaken heerlijk en op de meesten is het paardje goed te zien. Dat worden nog veel koekjes de komende tijd denk ik ;-))
 Het pakketje.....
 ...uit Polen!!!

 Dit is hem dan, mijn nieuwe deegroller, mooi toch?!?!

 Best goed te zien in het deeg...

 ...en ze smaken heerlijk!!!

8 opmerkingen: