zaterdag 24 juni 2017

Inhaalslag.

De laatste weken waren nogal druk en chaotisch, ik kwam eigenlijk uren te kort op een dag.
Druk met overwegend leuke dingen maar wel tijd te kort voor het lezen/schrijven van blogs.
Ga gauw weer bij jullie lezen ;-)
Waar had ik het dan zo druk mee: ik moest best veel oefenen met klarinet spelen want ik moest examen doen :-( , ik ging met een vriendin een morgen naar een handwerkcafe/ruilbeurs/loppis, met een personeelsreis een dag naar Vlieland, met familie naar Sunday in the park, extra werken,  nog meer oefenen en afgelopen week examen doen.
Om met het laatste te beginnen, ik vond dat zo spannend, voor een examinator, in het bijzijn van mijn lotgenoten, stukjes spelen (helemaal alleen). Al eerder hadden we deelexamens: ritme en toonladders. Maar: Ik ben GESLAAGD!! (mijn lotgenoten gelukkig ook).
Die week ervoor ging ik met mijn vriendin naar Blomsterstuga, daar was handwerkcafe, ruilbeurs en loppis!!! We kregen koffie met (Zweedse)rabarbertaart, en ik kocht natuurlijk weer van alles, voorlopig kan ik wel even vooruit wat handwerken betreft. Ook ging ik mee met de personeelsreis naar Vlieland, het was een heerlijke dag, alleen de windkracht 6 ging me tijdens het fietsen aardig in de benen zitten (volgende keer geen verkeerde zuinigheid meer en ook een elektrische fiets).
Vorige week zondag moest het bandje waar mijn man in speelt optreden tijdens Sunday in the Park, bij landgoed Nienoord in Leek. Het was erg warm maar we konden heerlijk in de schaduw genieten van een gemoedelijk sfeertje met muziek en een hapje en een drankje.
De komende tijd lijkt een beetje rustiger gelukkig, fijn weekend.
 Mijn A-diploma voor muziek (stiekem ben ik wel een beetje trots).
 Een hele "schat"gekocht bij Blomsterstuga.
 Op weg naar Vlieland......

 ...waar we na bijna twee uur varen aankwamen.
 Prachtige natuur.....
 ....en bijna gezandstraald aan het strand.

 Lunchen bij een foodtruck en natuurlijk het huis van dr.Deen (serie) fotograferen.

 Het optreden van Woolfsend afgelopen zondag.
 Het is prachtig op landgoed Nienoord.

 Er waren twee bandjes die steeds om en om een uur speelden.
 Ook hier van die gezellige (oude) foodtrucks.


 Een heerlijke zondagmiddag.

 Oh ja, tussen de bedrijven door breidde ik nog twee vestjes. Inmiddels zijn er vier af, 1 voor Anna, 1 voor Emma, 1 voor Sterre en 1 voor.....?

9 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd , wat goed van je!!
    En wat een heerlijke foto's, die vestjes vind ik onwijs schattig
    Geniet van het weekend en kom een beetje bij
    Met warme groet, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Lijkt me leuk zelf een instrument te kunnen bespelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes!!! Je hebt hem! Lieve Marga ik ben zo trots op je! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor !....heel fijn weekend liefs ria x

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Gefeliciteerd met je A-diploma. Ik kan me voorstellen dat zoiets spannend is.
    Verder lijken het wel vakantiefoto's, heerlijk genieten.
    Bij Blomsterstuga voel je je even in Zweden.
    De leuke vestjes komen nu goed van pas nu het weer iets frisser is.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed, en wat een heerlijke foto's, vast ook een heerlijk bezoekje aan blomsterstuga geweest, die bloemen zijn ook zo leuk om te borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff wat een drukke tijd heb jij achter de rug. Van harte gefeliciteerd met je A diploma. Geweldig knap van je!
    Nu maar genieten van een rustigere zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk en gevarieerd bericht met prachtige foto's, allemaal dingen om van te genieten! Wel druk, maar ook heel leuk. Van harte met je diploma!

    BeantwoordenVerwijderen