dinsdag 28 februari 2017

Hygge, op schema....en mini granny's.

Met het haken en borduren van de Hygge shawl lig ik op schema.
Het borduren viel me mee (ik had daar na het haken en borduren van Rita the Rabbit niet zulke goeie ervaringen mee).
Gelukkig is dit allemaal recht boven elkaar en ging het een stuk beter.
Morgen weer een nieuw stukje.
Omdat ik het op tijd af had ben ik gisteravond begonnen met het haken van mini granny's voor een klein dekentje.
Het dekentje is inmiddels ook af en is bedoeld voor het mini poppenwagentje van Maileg.
Schattig he?
Fijne week.
 Op schema met het haken en borduren..........



 Mini granny's voor het mini dekentje....
 ...voor een mini poppenwagentje.

 Sterre trots achter haar poppenwagen.
 Nog een heel gedoe om haar er achter te laten staan :-(

8 opmerkingen:

  1. Ik ben weg van je poppedekentje met dat lakentje met een gehaakt randje, zo verzorgd
    Fijne dag Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en lief en schattig en knap enzo...;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marga, wat is je Cal mooi met deze kleuren! En je poppenwagentje zo lief! Dat dekentje... Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig...ik wil een puppy granny.....hihihihihi......zo liefff die poppenwagen vind de pop ook superr ....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch lekker creatief bezig, vind altijd alles mooi wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hygge wordt een plaatje... maar oh.... dat ieniemienie dekentje op die leuke poppenwagen en dan ook nog eens zo'n lief popje erbij.... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om verliefd op te worden, het ziet er zo leuk en schattig uit.
    Laat ik je CAL ook niet vergeten, die wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen