zondag 29 januari 2017

Mandala ?

Al sinds december heeft ons hondje een nieuwe voerbak, een antischrokbak zoals ze dat noemen.
Er was echt geen lol aan, binnen twintig seconden was zijn bak leeg, een echte labrador dus.
Deze bak heeft allemaal gleuven en ziet er net uit als een bloem, net een mandala.
De eerste keer toen hij er uit ging eten heeft hij er een half uur over gedaan, nu gaat dat een stuk sneller maar het is nog altijd beter dan de 20 seconden uit een "gewone" bak.
Met Kygo gaat het goed, morgen is hij alweer een half jaar oud, wat gaat de tijd snel, het is allang geen pupje meer. En alhoewel het een belhamel is zijn we helemaal aan hem gewend en is iedereen stapeldol op hem.
Door de "mandalabak" moest ik weer denken aan de cursus die ik in 2008 volgde hier in het dorp, en alsof het zo moest zijn vond ik afgelopen vrijdag mijn tekenboeken terug.
Het tekenen, maar met name het inkleuren van mandala's is erg rustgevend en ontspannend.
Het tekenen vergt nog wel enige concentratie en inspanning.
Mijn favoriete kleur is zoals jullie zien: indigo!
Fijne week!!!
 De "mandala" met voer.......
 Wat is hij al gegroeid he...........


 Ja bewogen foto, rondjes lopen om de bak met dansende oortjes.
 Enkele mandala's uit mijn schetsboeken.......



 Keltisch vlechtwerk, best lastig, maar wel leuk om te doen.
 Mijn kleurpotlood: indigo, is het vaakst geslepen.

7 opmerkingen:

  1. Leuke voerbak.
    Tekenen vind ik ook leuk maar komt weinig van jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De voederbak is inderdaad heel erg mooi. Maar je tekeningen zin ook heel mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig de bak....wij doen altijd water over de brokken...gaat ook gied....wat is ie al groot wat gaat het snel....bij ons is het nog wachten op de geboorte van onze pup.....zo spannend misschien dit weekend hoop het zo leuk...zo zin in..liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk van jou... Wat is Kygo mooi! Haha en een schrokop? Waar hebben we dat nog gezien? Hier ook water over de brokken. Het helpt maar toch ook niet helemaal. En dan nog zitten wachten tot de andere klaar is om diens kom helemaal verder uit te likken. Er zou maar eens iets kunnen verloren gaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik je vragen waar je de anti-schrokbak hebt gekocht? Wij hebben een paar jaar geleden zo'n bak gekocht, maar die heeft lang niet zo'n ingewikkeld patroon als de jouwe, dus die hielp niet echt. Alle andere trucjes al geprobeerd, maar niets helpt, dus zo'n bak als die jij hebt lijkt het proberen waard.
    Alvast bedankt! en wat een mooie tekeningen, ik ben zo jaloers op man en dochter, die beide goed kunnen tekenen, ik bak daar echt niets van.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bak is o.a. te koop bij Medpets.nl, als je googled op antischrokbak zie je hem direct. Succes!

      Verwijderen