woensdag 23 november 2016

Nichtjesdag, editie 2.

Afgelopen zondag was het weer zover.
Nichtjesdag voor de tweede keer.
Al weken geleden hadden we zondag 20 november gepland, en we, mijn zusje en ik,
bedachten een brunch te geven in het nieuwe huis van mijn zusje, een soort van open huis dus.
Mijn moeder was aldoor aan het vissen hoe laat "het feest" begon en dus nodigden we ook haar uit, want onze nichtjes zijn de dochters van haar overleden zusje en haar jongste broer.
Moeders helemaal in haar element.
We begonnen met koffie en lekkers en heel veel kletsen natuurlijk!!!😊
Ik had zaterdag al een hartige taart gemaakt en die moest even weer warm en een grote pan groentesoep, mijn zus zorgde voor heerlijke broodjes en beleg.
Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was het gezellig, dames nogmaals bedankt!!!
Voor herhaling vatbaar.
We eindigden met kleine cadeautjes voor elkaar.
 Eerst even een kleine rondleiding door het huis.......
 ...trouwfoto van mijn ouders.......
 ...........tekening van mijn vader.........
 .......zeg nou zelf, het is net Het Haagse Hofje Twee.

 Mooi gedekte tafel.......


 En tot slot: de lieve cadeautjes.

3 opmerkingen: